Persoane interesate

sâmbătă, 30 octombrie 2010

Al 2-lea cel mai bun fic din top...

Hey! Am revenit cu un alt fic care este foarte bine scris , si de asemenea are foarte multe cititoare care savureaza fiecare capitol. Dupa parerea mea ficul care ocupa pozitia a doua in top este:
2. Triunghiul Dragostei - scris de Niko Aceasta poveste are tot ce ii trebuie: iubire, ura, regrete si nu in ultimul rand prietenie.Dupa cum ati observat ficul are tot ce-i trebuie , ca sa va faceti o idee despre ce-i vorba( ce-i care nu ati ctiti ficul) aveti aici rezumatul:
Ei bine,totul a inceput cand Edward a parasit-o pe Bella(Nota:toti sunt vampiri) .Doi ani de suferinta,de chinuri,de umilinta,incat cand clasa a 11 s-a sfarsit a plecat in Phoenix la mama ei.(Renne)
Se intoarce complet schimbata.Vechea Bella a murit pentru a o naste pe cea noua.
Dar ce se va intampla ca Edward se va intoarce cu toata familia in Forks plus Tanya de gatul lui.Ce se va intampla cand o vede pe Bella cea noua,cea cu sufletul de gheata!Cea care candva ii iubea pe Culleni acum ii uraste ?
De unde vine Heidi Klum?ei bine aceasta este noua Bella.Va putea Edward sa le recupereze pe amandoua?
Pentru a avea cat mai multe informati depre fic, i-am luat un mini-interviu lui Niko:
Eu:Dupa parerea ta Alex ar merita sa aiba o relatie serioasa cu Bella?
Niko:
Aceasta intrebarea imi starneste putin rasul.(nu de intrebarea propiu-zisa ci de continutul ei).Alex e tipul personajului comic,a carui scop este rasul pe baza celorlalti,in cazul nostru,cel mai des fiind pe baza Isabellei.Cred ca ati observat ca o implica in cele mai penibile situatii.Dar,ce simte el pentru Isabella e doar sentimentul fratesc(eliminati din acest contex amintirea cu sarutul),sunt prieteni la catarama,iar tachinarile intre ei este dovada.Deci nu,nu cred ca ar trebui sa aiba o relatie,si nu pentru ca nu ar merita,ci pentru ca nu sunt meniti,sunt exact ca doi poli opusi.
Eu:Ce parere ai despre relatia Edward-Tanya?
Niko:
Sa sti ca acum nu mai rad.Edward -Tanya.O relatie periculoasa si putin iubita de cititorii acestui fic.Zic periculoasa pentru ca o relatie bazata pe sentimente ca ale lor poate erupe in orice moment.Pasiunea lui Edward pentru Tanya este mare intr-adevar.E genul Afroditei intruchipate,buna la pat,care stie sa-l manevreze cum vrea ea,aici si cauza relatiei lor.Tanya are o obsesie pentru el.Aici ar merge principiul acelaaca nu-i al meu,sa nu fie al nimanui.Posesim.Protectie.Da protectie,ea vede in Isabella un inamic ce are ca scop distrugerea ''familiei ei''Edward vede in Tanya un scut pentru a-l tine departe de Isabella.
Eu:In unul dintre capitole, Bella a avut un vis ciudat , are legatura cu Victoria sau e doar un vis ca oricare altul?
Niko:
Hm cineva aici incearca sa ma traga de limba.Da ,nu este un vis oarecare .Victoria ocupa un loc important in acest fic,si orice urma a aparitiei ei va avea un impuls important in evolutia ficului.Cel mai bun exemplu il constituie capitolul 20.
Eu:Ce parere ai despre intalnirea lui Ian si Bella?
Niko:
Oh,alta comedie.L-as putea numii pe Ian frate cu Alex ,daca nu as sti de unde provine fiecare.O intalnire calcitranta cu multe,multe intamplari hazlii.Dar o intalnire ce a dezlantuit o furtuna pe drumul celor doi.Edward si Isabella.Urmarile pot fi periculoase(daca nu sunt deja).Ian,tipul omului comic,dar cu un trecut in teatru a trecut neobservat prin fata lui Edward care mai avea putin si-l strangea de gat.(nu m-am putut abtine).Cred ca acel capitol din EPDV a fost cel mai comic pe care l-am scris vreodata.
Ii multumesc lui Niko pt. ca mi-a raspuns la intrebari . Niko te felicit pentru toata munca depusa ! Aveti aici linkul de la blogul ei :
http://corasondeangelbyniko.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu