Persoane interesate

luni, 25 octombrie 2010

Cele mai bune ficuri cu vampiri...

M-am decis sa fac un top al celor mai bune 10 ficuri cu vampiri . Dupa parerea mea sunt foarte multe care merita citite ,insa cel mai bun fic este:
1. Piatra Fara Zid - scris de Andru Aceasta poveste este foarte diferita pentru ca are ceva aparte , asta ve-ti descoperi doar daca cititi povestea . Ca sa stiti despre ce este vorba mai jos aveti rezumatul:
Jennifer Charteris este un faimos detectiv, care a rezolvat absolut toate cazurile care i-au fost predate. Însă simte nevoia unei schimbări. Obosind de activul L.A., decide să-și lase slujba pentru a deveni detectiv particular, și să se mute într-un orășel mic, în aparență perfect. Viața îi apărea ca un orizont gol când își parcase mașina în fața casei. Însă, în Blackville o așteaptă alte mistere, enigme noi, sub forma unui ciudat dar superb locuitor: Damon Varenne.

Rapid, Jennifer realizează că disparițiile și Damon Varenne nu sunt două mistere, ci unul singur. În timp ce se adâncește în cazul acesta neobișnuit, Jennifer se lasă fascinată de acest singuratic bărbat care era diferit de orice ființă pe care-o mai întâlnise. Ea știe acum că trăiește în același oraș cu un vampir sadic, și plictisit; însă teama pentru propria siguranță nu-i destul s-o facă să plece. Cei doi sunt puși față în față cu sentimente și situații noi, și reacțiile lor nu sunt ușor de prezis…

I-am pus cateva intrebari lui Andru , sper sa va lamureasca :

Eu: Andru, de unde ti-au venit ideeile pt. realizarea acestui fic?

Andru: hmm. pur si simplu, imi doream demult sa creez o poveste intunecata, tragica, ciudata. de asemenea, voiam sa introduc vampirii mei proprii, vampirii reali, cei care beau sange si sunt rai si violenti. mai toate cartile cu vampiri din ultimul timp uita acest element superb al vampirilor... asa ca mi-am adunat dorintele intr-un buchet si am creat PFZ.
Eu: Personajul tau "Damon" seamana cu "Damon Salvatore"?
Andru
: eram sigura ca dandu-i acest nume personajului meu, multa lume il va asemana cu cel din The Vampire Diaries. insa nu au multe in comun. sunt ambii vampiri... insa Damon-ul meu este rau, analitic, de piatra, pe cand Damon Salvatore este ironic, glumet, bucurandu-se de raul pe care il detine. as putea spune doar ca ce au in comun ca esenta este... raul, cruzimea.
Eu: Dupa parerea ta , Nemira merita sa fie fericita cu Damon?
Andru
: ea i-a ucis parintii lui Damon. a ales pentru el o viata intreaga de moarte, nemurirea. a facut-o fara sa intrebe, punand ca scuza iubirea. Nemira este perfida... si egoista. n-ar merita sa fie fericita, insa nu ne dorim toti asta, chiar daca nu suntem cei mai buni oameni...?
Eu : Ce ne asteapta in cap 23?
Andru:
hmm. poate va fi o surpriza, poate nu. nu-ti spun nimic decat ca va fi un capitol ce va inlesni intampalrea unui fapt inevitabil.
Ii multumesc lui Andru pt . ca mi-a raspuns cu sinceritate la toate intrebarile , iar linkul de la blog il aveti :
http://byandru3.wordpress.com/




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu